2016. 01. 14.

Van ez a blog, Másodvirágzás, jó rég óta. Anita barátnőmnek köszönöm ezt a nagyon találó nevet.
Elkezdtem egyszer, aztán gyorsan nem volt rá időm és abbahagytam.
Pedig turkálni azóta is szeretek, és hiszem, hogy minden újrahasznosítható.
Azóta egy csomó használt ruhát kaptunk, zsákszámra hordták az ismerősök, mert egy anyaotthonba szállítottuk őket, de előtte mindig átnéztem, böngésztem a szállítmányt, és Borónak sok-sok kisruhát varrtam ingekből, régi farmerból kis farmert, és még mindig van elrakva rengeteg anyagnak való.
Ezt szeretném megmutatni azoknak, akiket érdekel, akár leírással is.
Hogy hogyan készül a lehető legegyszerűbb módon kis tunika például egy régi blúzból.
Ez volt Boró karácsonyi szerelése, igyekszem rajta is lefényképezni.
Ha van kedvetek, tartsatok velem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése